1000 Motociclette Elettriche Z1000 seranu trasportate in dui mesi

A moto elettrica Z1000 hè unu di i mudelli più aggressivi è belli di i nostri prudutti.Adopta u stilu di disignu di tramvii sportivi è u cuncettu di design di sugomi, chì hè assai aggressivu.Stu tipu di preparazione di postura cum'è Tigre è Leopardu prima di lancià un attaccu hè esattamente u contornu di u corpu di Z1000, u disignu di forma cù a testa bassa è a coda alta, inseme cù i fanali di sci-fi è feroci 4 LED, chì diventanu l'essenza di Z1000.Per una prestazione di strada più sportiva, i fanali LED aghjunghjenu un sensu futuristicu à a parte posteriore di u Z1000.

nutizie 11

Propiu ieri, avemu finitu a consegna di 1000 unità Z1000 motociclette elettriche per i clienti.Stanford furnisce sempre à tempu è furnisce una qualità di moto elettrica affidabile.
Stanford hà una forte capacità di furnimentu di motociclette elettriche.Vi aiuterà à salvà almenu 15%.

Fabbrica propria
● 1. Avemu furnisce un inseme cumpleta di accessori è veìculi cumpleta permotociclette elettriche.
● 2. Supportemu l'OEM, simu capaci di fà culori secondu e richieste di u cliente, è pudemu fà u logu di i clienti nantu à a motocicletta.
● 3. Avemu da fà una lista di imballaggio cumpleta per voi, cusì chì vi ponu più facirmenti cuntrullà i parti in u fabbrica.
● 4. Avemu da cunducerà 100% inspezione nantu à tutte e parti furnite à voi, è guarantisci 100% tasso di qualificazione di u produttu di a vostra fabbrica.
● 5. Avemu più di 10 anni di spirienza in a pruduzzione di muturi elettrici.Capemu ogni ditagliu di i prudutti, è avemu vindutu à parechji paesi prima, avemu una sperienza veramente ricca in u trasportu di veiculi è cunnosci assai regule in ogni paese.

Sè site interessatu in u pruduttu, sentite liberu di cuntattateci in ogni momentu.


Tempu di pubblicazione: 26-oct-2022