Adulti High Speed ​​​​5000W 10000W 20000W A megliu moto elettrica Moto Electrica Popular Model R3

In u campu di sviluppu rapidu di e motociclette elettriche, Hè u cunsensu di i pruduttori per lancià diversi prudutti boni, è hè ancu unu di i scopi di a nostra cumpagnia.

R3 hè unu di i nostri mudelli più populari.Hè ancu una bona scelta cum'è motocicletta di trasportu.

 

nutizie 31

 

A funzione di R3:

✔ Stu mudellu hà linee affilate, pò esse equipatu di un mutore di hub o di un mutore di mezzu, è pò esse persunalizatu cù batterie di lithium per risponde à e diverse esigenze di i clienti.

✔ Dotatu di fari LED, indicatori di direzione alogeni, luci posteriori LED, strumentazione LCD cumpleta, è pneumatici di vacuum da 17 inch, è u stilu distintivu di stile revela l'innumerevoli ghjorni è notti di travagliu duru di u designer, chì mostra u spiritu di l'artighjanu.

✔ A faccia frontale hè cuncepita cù un forte stile R3, chì hè luminoso è piercing, è e linee laterali lisce chì sò uniche trà elli attraenu un ritmu più altu di volta di a testa.

✔ A forma di i fanali posteriori mette in risaltu ancu a personalità di u pruprietariu.

✔ L'unicu schermu LCD cumpletu ùn pò micca solu visualizà assai informazioni, ma ancu migliurà u sensu di gradu.

✔ A cunfigurazione di u specchiu retrovisore pò migliurà assai a capacità d'osservazione di u puntu cecu.

✔ U hub di a rota face chì tuttu u veiculu pare più pienu è pienu di putenza.

✔ U sediu hà un imballu forte, è i fianchi è a cintura di u cunduttore ponu esse ben supportati.

✔ Les suspensions avant et arrière ont un bon effet de filtration des chocs.Quandu si passa per u bump di velocità cù una pendenza più alta, ùn ci sarà micca bumps viulenti è sentimentu inestabile.

✔ I manubri sò tattili, flessibili è precisi in direzzione cambiante, facendu faciule fà e manuvre di guida.Grazie à u coefficient di trascinamentu è u pesu di u veiculu, a guida à alta velocità furnisce una sensazione assai stabile.


Tempu di pubblicazione: 26-oct-2022